Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Miejska Przychodnia Zdrowia w Ozorkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://mpzozorkow.bip.wikom.pl

  • Data publikacji strony internetowej: .
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: .

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo - scany
  • niedostosowanie plików PDF, Word i innych popularnych plików do ściągnięcia dla osób niepełnosprawnych
  • W zakładce Zamówienia publiczne - Plan postępowań zamówień publicznych nie jest dostępny cyfrowo, ponieważ w takiej formie generuje się z platformy e-zamówienia. Podmiot zamieszczający nie ma wpływu na formę dokumentu.

Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:

  • zmiana kontrastu,
  • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie,
  • na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: .

Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej [.docx, 16.89 kB] .

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Elżbieta Świderska

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Elżbieta Świderska - Dyrektor Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie,
  • adres: ul. Wigury 1 95-035 Ozorków,
  • e-mail: mpz@bitserwis.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych

Dostępność architektoniczna

Siedziba Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie ul. Wigury 1

W budynku oprócz siedziby Miejskiej Przychodni Zdrowia znajduje się również siedziba  Urzędu Miejskiego. Miejska Przychodnia Zdrowia zajmuje cały parter oraz częściowo  pomieszczenia na I piętrze. Do budynku prowadzą dwa wejścia: od ulicy Wigury wejście główne oraz od ulicy Listopadowej wejście boczne. Do głównego wejścia prowadzi ciąg pieszy, a następnie schody i pochylnia dla osób niepełnosprawnych. Do bocznego wejścia prowadzi ciąg pieszy, a następnie schody. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

W budynku znajduje się winda, która może służyć do transportu osób niepełnosprawnych.

Na parterze i I piętrze budynku znajduje się łazienka, która jest dostosowana do osób niepełnosprawnych.

Przy budynku znajduje się parking wraz z oznaczonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym. Wejście osoby z psem asystującym jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Pies ma być w uprzęży. Należy okazać certyfikat psa asystującego oraz zaświadczenia o wymaganych i aktualnych szczepieniach weterynaryjnych. Osoba, której towarzyszy pies asystujący ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez psa asystującego.

Filia Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie ul. Spokojna 10

Do budynku prowadzi jedno wejście główne z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia znajdują się na parterze.

Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Przy budynku znajduje się parking z wydzielonym miejscem dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym. Wejście osoby z psem asystującym jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Pies ma być w uprzęży. Należy okazać certyfikat psa asystującego oraz zaświadczenia o wymaganych i aktualnych szczepieniach weterynaryjnych. Osoba, której towarzyszy pies asystujący ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez psa asystującego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W obu lokalizacjach nie ma pętli indukcyjnych.

Nie ma nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących.

Nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza migowego.